Monday 11 March 2013

Zimowy spacer

Witam Was serdecznie w moim pierwszym tutaj poście :)
Czy też macie już dość zimy? 
Ja na jej pożegnanie zrobiłam album ze zdjęciami z zimowego spaceru z psami. Do wykonania albumu wykorzystałam zwykłe szare koperty połączone taśmą, najnowsze media oraz cudownie mroźną kolekcję Frosted Life. Na zdjęciach są moje dzieci i trzy psiaki Crogi :) 
Zapraszam do jego obejrzenia.













Użyłam następujących materiałów ze sklepu 13arts:


 Pozdrawiam cieplutko!

10 comments:

  1. Jest przepiękny! Normalnie pieję z zachwytu! :-)

    ReplyDelete
  2. Fantastyczny album- akurat na te dni- mroźne i wietrzne :)
    Pozdrawiam ciepło Jadwiga :)

    ReplyDelete
  3. This is so beautifuld.
    Hugs Sanne

    ReplyDelete
  4. Wspaniały album! Piękna pamiątka rodzinnych chwil :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajny album i bardzo delikatnie ci wyszedł.
    Te materiały z tego sklepu fajnie ci się wkomponowały.

    ReplyDelete
  6. coś pięknego!!! pozdr i zapraszam do nas

    ReplyDelete