Sunday 27 October 2013

In your eyes by Agnieszka Bellaidea

Witam!
Mam dziś bardziej wiosenny niż jesienny projekt, dosyć łatwy do wykonania i chciałam Wam pokazać krok po kroku jak go zrobiłam.



Na początek tradycyjnie wyszywanie i  zabawa z gesso i kilkoma maskami.


Kolejny etap to dopasowanie mgiełek, zieleń i turkus rządzą tutaj niepodzielnie.




Kilka kwiatków ze sklepu 13 arts i jeden własnoręcznie wydziergany  .


Pomysł na tytuł podsunięty z papierów 13 arts.


Moj drugi projekt na dziś jest również prosty. Chciałam zachęcić Was do eksperymentów z pastą strukturalną i tuszami.


Lubię pracować z maskami i stemplami, to bardzo ciekawe  tworzyć tła do scrapów.


Przyznaje iż jestem zakochana w nowych turkusowych kwiatkach z 13 arts


Czasem proste  maski dają ciekawe efekty.


Do zobaczenia!
Agnieszka Bellaidea



ps. Jesteście gotowe na nowe wyzwanie? Myśle że sie Wam spodoba :)
Na koniec chcę jeszcze pokazać nad czym teraz pracuję;


No comments:

Post a Comment