Wednesday 6 May 2015

Layout by Marta Debicka

Hello!
My name is Marta. As you know I'm a coordinator of 13arts' Design Team and Guest Designers. This year I also have a new task- I'm a designer so it means you will see some of my projects here on our blog.
It was really hard to choose what I would like to show you as my first projects because I had many ideas. I decided to make a layout which shows all things I like. Here it is:
Witjcie!
Mam na imię Marta i jak wiecie jestem koordynatorem zespołu 13arts i Projektantów Gościnnych. W tym roku mam nowe zadanie- będę także projektantką, co oznacza, że czasem zobaczycie tu moje prace.
Nie było mi łatwo wybrać co chciałabym Wam pokazać jako mój pierwszy projekt- miałam wiele pomysłów. Zdecydowałam się zrobić layout który pokaże to co lubię. Oto i on:




If I have to choose my favourite 13arts products they will be definitely paints! They have so many colors and there are so many possibilities to use them.
I like using geometrical forms with shadows made with paints. With 13arts' paints you can easily blend them with water or add some splashes.
Gdybym miała wybrać swój ulubiony produkt 13arts, byłyby to zdecydowanie farby. Mają mnóstwo pięknych kolorów i można ich użyć na wiele sposobów. 
Lubię wprowadzać do swoich prac kształty geometryczne, a potem cieniować je farbami. Farbki 13arts świetnie rozmywają się wodą. Można też nimi robić ciekawe chlapania. 



And here are some of my favorite embellishments: stickers, twine, sequins and feathers.
A oto kilka moich ulubionych ozdób: naklejki, sznureczki, cekiny i piórka


In my project I used / W pracy użyłam:



Thanks for stopping by!
Dziękuję za odwiedziny!


2 comments:

  1. Nice , I love the way you used the triangles!!

    ReplyDelete
  2. I loveeeeeeee this kind of scrapbooking, fresh and original!!!

    ReplyDelete