Monday 20 March 2017

Album Cover - Lady E

Moja dzisiejsza inspiracja to album na zdjęcia z ozdobioną przeze mnie okładką :)
Kilka dni temu zrobiłam kartkę z kolekcji 13arts His & Hers i właściwie ta kartka zainspirowała
mnie do zrobienia albumu :) 
nigdy mi się jeszcze to nie przydarzyło aby zainspirowała mnie moja własna praca :)

Today I'd love to share with you photo album with decorated by me cover :)
Few days ago I made a card with 13arts His & Hers collection and this album is inspired with the card.
It never happened to me before that I was inspired with my own project :)



 Chciałam aby była romantyczna i miała wyraźny kolor.
I wanted it to be romantic and rich in color.


Stworzyłam pastę strukturalną o ślicznym złocistym kolorze mieszając pastę modelującą z shiny powder (zobacz filmik)
 I have created coloured texture paste by mixing modelling paste with shiny powder (see video)



Dziękuję :) Thank you!!!

  

  

   
   
  






No comments:

Post a Comment